Tältä sivulta löydät yhteystietomme aiheen mukaan. Olemme myös koonneet vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. Voit ottaa meihin yhteyttä käyttäen esitäytettyjä sähköpostilinkkejä tai lomakkeita, jotka löydät kunkin aihepiirin kohdalta. Voit myös viestiä meille vapaamuotoisesti jokaisen sivun oikessa alalaidassa olevan chat-palvelun kautta. Chat toimii päiväsaikaan joskus myös "livenä". Voit myös soittaa meille myyntiimme Ma-To klo 10-16, mutta emme välttämättä pysty aina vastaamaan. Suosittelemme siksi ensisijaisesti chat- ja sähköpostiyhteydenottoja, sekä täältä löytyviä lomakelinkkejä.
Katso tästä yhteydenottotapa aiheen mukaan:
Sopivaa kasettia voit etsiä tulostimen mallilla sivun vasemmassa laidassa olevan tulostinmerkin kautta avautuvan "hakupolun" kautta tai etusivun ylälaidassa olevan vapaamuotoisen tuotehaun avulla. Etusivun yläosan tuotehaku toimii niin, että kirjoitat siihen tulostimen mallin tai on alkuperäiskasetin koodin. Saat näkyviin sekä tarvikekasetit, että mahdollisesti myös myymämme alkuperäiskasetit. Jos haluat kysyä meiltä apua mustekasetin löytämiseen, kysy siitä sivun alalaidan Chatin kautta tai sähköpostilla alla olevasta linkistä. Voit myös soittaa 09-3411804, Ma-To klo 10-16 (parhaiten pystymme vastaamaan 10-12 ja 13-15).
Kysy mustekasetista sähköpostilla täältä
Kysy mustekasetista lomakkeella täältä
Tilaaminen verkkokaupasta onnistuu lisäämällä ensin tuotteet ostoskoriin ja siirtymällä ostoskorin kautta maksutavan ja toimitustavan valintaan. Kuvalliset ohjeet tilauksen tekemiseen löydät täältä.
Jokaisen tuotteen kohdalle on mainittu sen arvioitu toimitus- eli lähetysaika arkipäivissä laskettuna. Varastossa olevat tuotteet pyrimme lähettämään joko saman päivän aikana tai seuraavana päivänä. Kuljetusliikkeen saatua paketin, sen toimituksessa kestää yleensä 1-2 arkipäivää.
Kun paketin lähetystarra on tulostettu, saat sähköpostiisi paketin seurantalinkin. Kun paketti on kuljetusliikkeellä tai se on saapunut noutopisteeseen, saatte yleensä myös tekstiviestin asiasta.
Mikäli et ole saanut kyseisiä tietoja 1-2 päivän kuluessa arvioidun toimitusajan umpeuduttua ja haluat kysyä lisätietoja tilauksesi etenemisestä, voit tehdä sen sähköpostitse alla olevasta linkistä.
Tee kysely sähköpostilla täältä
Tilanteessa, jossa vain osa tilauksesi tuotteista oli varastossa, saatoimme lähettää ne ensin. Jälkitoimitus lähetetään ilman lisäkuluja, kun kaikki tuotteet ovat saatavilla.
Jälkitoimituksesta on yleensä maininta joko erillisellä lähetyslistalla, joka on kiinnitetty paketin päälle tai tieto on kirjoitettu tussilla pakettikorttiin. Mikäli et löydä mainintaa jälkitoimituksesta, voit ilmoittaa puuttuvista tuotteista sähköpostilla tai lomakkeella.
Tee ilmoitus virheellisesti saapuneesta tilauksesta sähköpostilla täältä
Tee ilmoitus virheellisesti saapuneesta tilauksesta lomakkeella täältä
Jos takuun alainen tuotteesi ei toimi, tilaamasi tuote on vioittunut tai epäilet tuotteen olevan väärä, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla alla olevasta linkistä tai lomakkeella.
Tee reklamaatio sähköpostilla täältä
Tee reklamaatio lomakkeella täältä
Jos haluat muuttaa mitä tahansa asiaa tilauksessasi, voit tehdä muutospyynnön sähköpostitse alla olevasta linkistä.
Tee muutospyyntö sähköpostilla täältä
Tee muutospyyntö lomakkeella täältä
sähköpostimme on asiakaspalvelu (at) variaine.fi ja Chat löytyy jokaisen sivun oikeasta alanurkasta. Mikäli asia koskee aiemmin tehtyä tilausta, niin etsi valmiiksi tilausnumero. Asiakkaidemme tietosuojan vuoksi emme voi auttaa puhelimitse ilman tilausnumeroa. Löydät numeron sähköpostiin tulleesta tilausvahvistuksesta ja myös laskusta selviää tarvittavat asiat.
Ota yhteyttä sähköpostitse täältä
Puhelin 09 - 3411 804 Ma-To klo 10-16 (parhaiten tavoitat meidät kello 10-12 ja 13-15). Vastaamme aina kun mahdollista, mutta olemme paljon myös varastolla tai palvelemme asiakkaita toisessa puhelimessa tai chatissä joten soita uudelleen tai laita muuten viestiä, jos emme heti vastaa.